Sunday, October 31, 2010

Its Been...

Its been 30 days since my last update the blog.N has been 45 days since i tinggalkan malaysia.Yg last update pon bukan cerita pasal my journey in kt Birmingham.Sighhhss. Adoi terukan i.Dh la jarang update blog.I wish i could.But bile smpi niat nk update blog.Mesti terbantut dgn keja degree.Yeah wlpun nmpk sikit.But for me it's really important to me.Even one piece of paper pon i really take it seriously.Bkn ape bile i dtg sini pon i really put alot of afford.Not just me.My parents as well.So i xnk la just dtg sekadar nk enjoy je.For me i want both, I nk parents i xmenyesal antar i blaja kt sini n I bukan skadar a scroll je.I want more than that.I nk on the convo day the Dean call my name as a Excellence Designer ke ape-ape yg patut la.hehe.over kan??mengade btol. hahah.

Do u guys know when do i realize i wanted this.It on the 20th September 2010.1st day i started class.N 1 day i silap masuk group Masters.hahaha.Funny la.Adoi buat malu je.Haha.I nk more than anything if i can.I want the scholarship as well!!i want to feel how the scholarship student feel like??N im sure it feel heaven rite??Haha.I knew it.Im not that kind of girl yg hidup wealthy gile.Smpi dtg sini every weekend boleh g jenjln merata-rata k.Absolutely that not me k.Its a true story k.I ade kwn yg i knl kt sini.Mmg duit on the finger tip je wey.I sendiri tgk ayah die letak dlm account bank die.Utk die saje dah BERRATUS-RATUS ribu beb!! terbeliak bijik mate wey!!rse nk nanges pon ade.haha.Org tnye u dah settle bank dah? jawapan die senang. Tah ayah i dh settlekan dh.tah lah tah lah..Tu je wey jawapan die.Pas dtg sini.Almost every week nk g tour.Siap ajak I lg.Tp since i tahu my parents not that wealthy, so ade certain bende i need to sacrificed la.
Mne bole nk semua bende rite dlm dunia ni.Tp i x kesah sbb i know sure one day i, insyaAllah akan dpt jugak. InsyaAllah.It a matter of time je. ;)
Wey ape jad letak pic family kan?haha.xder kne mengena lansung dgn tajuk kali ni.
Tah la sbb rindu la kot.

No comments:

Post a Comment